فتح الله زاده پس از عدم جذب مجیدی:متاسفــم

  

علي فتح‌الله‌زاده درباره منتفي شدن حضور فرهاد مجيدي در استقلال گفت: فرهاد به درخواست من به ايران آمده بود تا مذاكره كنيم و من هم علاقمند بودم كه او به استقلال بپيوندد. همچنين من هيچ مشكلي با كاپيتان بودن مجيدي نداشتم، اما از آنجايي كه امير قلعه نويي تصميم داشت خودش كاپيتان تيم را انتخاب كند، بازوبند را به جواد نكونام داد. من از اين كه مجيدي به استقلال نمي‌آيد متاسفم.


همیییییییییییییییییییییییین ؟!!

فقط متاسفم !؟؟؟؟؟ 

البته خوب شد که فرهاد برنمی گرده !

چون با اخلاقی که قلعه نویی داره ، بهش کم بازی میداد !

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391 ا 12:4 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.